Hoera de buikpijn is over - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu Hoera de buikpijn is over - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu

Hoera de buikpijn is over

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roselda

09 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

We hebben vandaag weer een goed gevoel in de buik en wagen het erop dat we wat buiten kunnen gaan doen. Tonny is frisser en heeft nergens meer last van. In mijn buik voel ik het nog wat rommelen, zeker als iemand zegt:"zullen we een visje gaan eten"?
Tja vis ga ik niet meer eten hier. Dat wordt voortaan een Balinese vegtarische hap.
Eten is overigens erg goedkoop. We betalen voor een warme maaltijd per koppel gemiddels 125.000 roepia wat neer komt op 9,80 euro. En dan hebben we voorgerecht, hoofdgerecht en toetje met drinken erbij. Dat zijn toch geen prijzen. En lekker adoe.
Leo haalt zijn hart hier op. Hij geniet van de heerlijke kruiden die in de maaltijden worden verwerkt. En de verse fruitsapjes. Ik kom nog gezond naar huis.
Vandaag doen we niets, we gaan aan het zwembad liggen in onze bekende pose. Leo heeft wat foto's gemaakt van de omgeving. Wat morgen brengt zien we we dan weer..

  • 10 Februari 2010 - 14:48

    Marion:

    Hoi, nou ik zou voorlopig geen vis meer lusten haha. Geniet nog maar lekker van het weer, vandaag is er weer een aardige laag sneeuw gevallen en het is koud. Have fun!!
    Groetjes

  • 11 Februari 2010 - 11:27

    Debby:

    Oef... word jaloers!

  • 11 Februari 2010 - 11:29

    Debby:

    Gelukkig gaat het weer wat beter met jullie! en nu weer verder genieten!!!

    Knuffels vanuit het koude HOORN

  • 14 Februari 2010 - 15:19

    Monique:

    Oh, als ik die mooie blauwe lucht bij jullie zie en dan hier naar buiten kijk zou ik wel willen ruilen met jullie.Wat een prachtige omgeving ook. Vervelend Roos van die buikkrampen, vis eten moet je thuis maar weer doen. Wanneer zien we jou een keer op de foto trouwens!! xx Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roselda

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 22231

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 27 Februari 2010

vakantie Bali 2010

Landen bezocht: