Slechte vis en vies weer! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu Slechte vis en vies weer! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu

Slechte vis en vies weer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roselda

08 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Vannacht zijn Tonny (schoonzus) en ik doodziek geweest. De vis was niet goed. We zijn de hele nacht aan het spoken geweest. Krampen en berrie berrie (diaree). Pfff we zijn er belabberd aan toe. Dat wordt vandaag huisarrest, bed en veranda. Geen eten, alleen thee met honing en wat bouillon. Gelukkig is het vandaag ook echt een dag om niet weg te gaan. Het begon vannacht met onweer en regen. De regen is gebleven, het onweer is overgetrokken. We hebben wel een paar flinke knallen en lichtflitsen gezien. Over de zee kwam het aan en dreef over richting de bergen achterons.
Eind van de middag knappen we wat op.
Op de telefoon check ik de mail en jullie reacties. Wat leuk dat jullie reageren. Morgen gaan we weer naar het internetcafé om het verslag van de laatste paar dagen aan te vullen en de gemaakte foto’s te uploaden. God dank hier geen minuut aan het werk in het koude Alkmaar gedacht. Projectbureau voor vastgoedontwikkeling zie ik hier wel zitten.. Leuk idee Harry:) Zal vast beginnen om een site te openen.

Heb mijn moeder gesproken en gehoord dat het nog steeds erg winters weer is. Wij kunnen ons dat hier haast niet meer voorstellen hoe dat voelt. Hier schijnt de zon en is het 28 tot 29 graden, met af en toe een warme douche (regen). De airco loeit en maakt het binnen in de bungalow lekker koel. Straks maar een wandelingetje door het rijstveld naar het strand maken, tenminste als ik van de vervelende kramp in mijn buik af ben. Ja… beweging moet ik wel blijven houden, anders wordt ik een luie donder.
Leo en Theo liggen in het zwembad, daar liggen ze al heel erg lang, ze maken nog geen aanstalten om naar ons te komen. Als zieke kip ben overgeleverd aan de grillen van de...



  • 10 Februari 2010 - 12:10

    Willem:

    Ht ruimt wel lekker op van binnen :-)

    Als je een pepesan besteld moet het goed gaan. Dat is makreel in sambal gemarineerd. In zo'n omgeving houdt geen bacterie het uit. Tja, het is wat pittig, dat dan wel :-)Gr. Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roselda

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 22228

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 27 Februari 2010

vakantie Bali 2010

Landen bezocht: