Casa Luna - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu Casa Luna - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu

Casa Luna

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roselda

21 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Vandaag weer een mooie dag. Ik check even de mail mbv mijn telefoon. Bericht van Anita dat Ma een tia heeft gehad. Dat is even schrikken. We weten niet hoe erg het is, of het zwaar is en of ma is opgenomen in het ziekenhuis. Anita schrijft dat ze net terug is van haar... We hopen dat moeders het nog even volhoudt.
Vanochten met zonsopgang mijn boek äll inclusieve" uitgelezen.Mooi boek, maar nu weet ik zeker dat ik nooit all inclusieve vakantie wil vieren.
De ochtend brengen we weer door aan het zwembad in onze inmiddels gebruikelijke houding.
Dat liggen is inmiddels zo normaal dat we af en toe ons afvragen of de benen het nog doen :).
We gaan om 17u naar Ubud. Dit keer met de taxi. De regen houdt ons tegen om te gaan wandelen.
Nou Jacques de eerste twee sloffen met rode teer zijn gekocht. We nemen het mee naar Obdam. Volgend weekeinde zijn we weer in het koude kikkerland. Hoe is het weer bij jullie trouwens? Gaan we bevriezen?
Vanavond nemen we afscheid van Theo en Tonny. Zij gaan morgenochtend naar de Gili Eilanden (de grootste) naar Travangang. Ze vertrekken al vroeg. Maar eerst gaan we lekker eten en naar een Jazz optreden van de Rio Sidik luisteren. We zijn benieuwd.

  • 21 Februari 2010 - 10:47

    Jacques En Wil Van Kesteren:

    Hallo Roos,
    Ik was weer te snel met te antwoorden want ik had het bovenstaande verslag nog niet gelezen.
    Bedankt vast voor de rode teer. Hahahahaha.
    Ik weet dat jullie volgend weekeinde weer thuis zijn. Het weer is aardig. Deze week +6 en in de nachten ongeveer -1 tot -4. Vandaar is het kil met overal veel mist, dus geniet nog maar.
    Nou ja, en de rest heb ik al geschreven in mijn vorige bericht.
    Liefs en de garoete uit het Hoornse.
    Jacques.


  • 21 Februari 2010 - 13:56

    Marianne:

    Hoi Roselda en Leo,

    Leuk om al die verhalen van jullie te lezen. Jammer voor Leo dat Pee langskwam, het ging zo goed. Wat zullen jullie verder lekker uitgerust zijn van al die 3XL dagen, heerlijk in een luie stoel bij het zwembad met een boek. Ik ben jaloers.
    Groetjes uit het kille Ommen, ook van Henk.
    Marianne

  • 21 Februari 2010 - 18:19

    Monique:

    Hoi Leo en Roselda,

    Het gaat alweer opschieten, maar als ik het zo lees hebben jullie wel een super vakantie. Daar kunnen jullie in ieder geval op terugkijken. Hier alles oke, Willem is herstellende van zijn schouderoperatie ( gaat goed hoor)en we hebben een nieuwtje te vertellen, we worden opa en oma! Was voor ons echt een surprise!!
    liefs, monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roselda

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 22231

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 27 Februari 2010

vakantie Bali 2010

Landen bezocht: