Pee op bezoek:( - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu Pee op bezoek:( - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu

Pee op bezoek:(

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roselda

19 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Vandaag eens een bewolkte dag. De ochtend is mooi, maar geleidelijk drijven de wolken binnen. Het blijft droog en benauwd, maar de zon laat zich vandaag af en toe zien. Leo heeft Pee op visite. Het is tot nu toe zo goed gegaan met Leo. Hij dacht dat al dat Pee in Nederland was gebleven. Jammer… mat dat is helaas niet het geval. Leo is doodmoe van Pee en blijft daarom vandaag voor het eerst rustig binnen. Hij slaapt de hele ochtend en mijdt het contact met de andere gasten. Pee wil Leo nl helemaal voor zich alleen hebben :).
Gelukkig heeft Pee deze dag voor zijn bezoek uitgezocht. Het weer is nu niet zo mooi, het is geen straf vandaag binnen te blijven.
Gelukkig heb ik nog mijn e-reader en weer een nieuw boek. Heerlijk dat ik zo mag en kan luieren en me schaamteloos kan verliezen in het boek. Tijd en ruimte spelen helemaal geen rol meer.
Check de email op mijn telefoon en zie weer veel leuke reacties op ons vakantieverslagen. Dat is zo leuk om te lezen. Fijn dat jullie reageren, dan weten we tenminste dat jullie het lezen en zien we ook of de verhalen aankomen. Kreeg ook een antwoordt op mijn nieuwsgierige mail aan Joke… Dank je meid voor het compliment. Moet jullie zeggen dat ik het werk voor geen meter mis. Voor mij mag dit Luieren, Lezen en Liggen nog maanden doorgaan. Geintje. Ik weet dat we nu nog 6 (3xL) dagen hebben en daar ga ik dan ook nog volop van genieten.

  • 21 Februari 2010 - 10:34

    Jacques En Wil Van Kesteren:

    Hallo Roos en Allemaal,
    Ik weet nooit of je nu Rosella of Roos genoemd wil worden, maar dat is niet zo belangrijk.
    Kreeg vanmorgen een email van Theo en daarin zag ik dat je vandaag weer een berichtje aan het schrijven was. Ook las ik dat Oma van Cann opgenomen is in het ziekenhuis. Ik heb Debby gebeld maar ze weten ook nog verder niets.
    Hoop maar dat het mee zal vallen.
    Ik moet je zeggen dat ik elke dag wel een paar keer kijk of er weer nieuwd is. Het is enorm leuk dat het op deze manier gaat!
    Ik las dat Theo morgen naar Trawangang vertrekt.
    Is dat voor een week of is dat al achter de rug?
    In elk geval hebben jullie nog een week te gaan. Heerlijk hoor.
    Het is goet te weten dat het met Leo goed gaat. Pee ken ik niet.
    Als jullie terug zijn dan zullen we het beslist hebben over "Waar ben je nu" Ik vind het geweldig!
    Tot zover maar weer. Doe de groeten aan iedereen en verder nog een paar heerlijke dagen met veel zon.
    Jacques en Wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roselda

Actief sinds 14 Jan. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 22234

Voorgaande reizen:

30 Januari 2010 - 27 Februari 2010

vakantie Bali 2010

Landen bezocht: