Dick en bouwkavel - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu Dick en bouwkavel - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Roselda Cann - WaarBenJij.nu

Dick en bouwkavel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roselda

23 Februari 2010 | Indonesië, Ubud

Vandaag weer rustig aan en na het ontbijt hebben we ons geïnstalleerd aan het zwembad met Ipod en boeken. We zijn met Dick Weeber nog de enige gasten en hebben dus het rijk alleen .
Dick had gisteren de aannemer op bezoek en laat ons uitgebreid de bestektekeningen zien van zijn nog te bouwen huis, het ziet er professioneel en gelikt uit en is hij er zo vol van dat hij bijna niet meer over iets anders kan praten en proberen wij het gesprek een andere wending te geven.

Om 13.00 uur hebben we geluncht met z’n drieën en daarna zijn Roselda en ik naar ons appartement vertrokken en heb ik me weer op het reisverslag gestort. Om ongeveer 18.30 uur zijn we met Dick binnendoor naar zijn kavel gelopen en zo naar richting Ubud. Dick wist daar nog een leuke en goede Warung waar we uiteindelijk heerlijk hebben gegeten. En toen terug in het donker langs de schamel verlichte weg wat toch ook wel weer leuk was om te doen en intussen kom je de Balinezen die altijd willen weten waar je vandaan komt en waar logeert.
Weer terug in Bunga Permai hebben nog even koffie en thee gedronken en is deze dag ook weer omgevlogen.